16 Jul 2016

Utama » » Tandas Taman Poket Dungun Sarang Pelacuran Ke?

Tandas Taman Poket Dungun Sarang Pelacuran Ke?

alt/text gambar alt/text gambar alt/text gambar PENAJA

Aktiviti riadah di sebuah taman di Dungun iaitu Taman Poket amat bagus kerana terdapat perkhidmatan disediakan seperti kereta mainan sewa untuk kanak-kanak dan kasut roda serta aktiviti menembak. Selain itu aktiviti jualan juga turut memeriahkan suasana. Namun apa yang tak syok saat ingin membuang air kecil, kami tercari-cari mana tempat untuk kami buang air kecil. Seharusnya tempat sebegini cukup lengkap dengan kemudahan asas seperti tandas awam mahupun surau yang dijaga dengan baik. Jika tandas berbayar pun tak apa asalkan ia wujud untuk memudahkan pengunjung.

Jika tandas pun berkunci dan tempat nak buang air pun tak ada, maka jadilah kita manusia yang tak bertamadun terpaksa buang air di merata-merata seandainya kita sudah tidak tertahan lagi. Jangan anggap tandas sebagai tempat pelacuran sampai tak boleh digunakan. Bila kita sama-sama jaga, maka masalah itu tidak wujud.




"Tempat Cantik, Budaya Menarik, Hati Pun Tak Pedih"

 photo iklan atomy_zpsx6liadcn.gif
Kongsi Artikel Ini :
Comments
4 Comments

+ comments + 4 comments

Anonymous
18 July 2016 at 02:36

Assalamualaikum kepada yang post pasal tandas ni...harap maklum untuk pengetahuan semua tandas tersebut bkan tandas awam tandas tersebut hak milik persatuan petanque dan restauran berdekatan...dan apabila restauran itu todak beroperasi maka tandas disitu dikunci...bkan org yg jg tandas tu xpernah bg ruang kepada pengunjung di taman berdekatan dan untuk org awam....tapi ape balasan yg doa dapat.....?
1.pampers dibuang merata walau ada tong yg disediakan begiti juga tuala wanita
2.bile tidal berkunci aktiviti maksiat di lakukan
3.Boxer.seluar dalam.baju seluar turut ditinggalkan
4.najis tidak dibersihkan
5.kencing tak basuh
6.sampah tisu bekas minuman plastik segalenya di biarkan bersepah di situ....
7.kecurian ekzos fan tandas lelaki kepala paip mentol lampu semua dicuri
Persoalannya siapa harus bertanggungjawab
Dan bnyak lagi masalah bila tempat itu tidak dikunci bekas air yg doletak diluar untukembasuh laki juga turut dibuang pampers budak dalam tu...manusia ke macm tu
Sebelum membuat penilaian sila usul periksa dulu knape tandas itu dikunci....

Ok begitu juga surau dulu di kunci dijaga dngan rapi dapat komplain kate jangn kunci org nk solat...so bila tak kunci ape jadi....melepas dalam tmpat org ambil wuduk...sape basuh...pekerja kedai yang basuh..buat maksiat dalam surau tido siap buat rumah dalam surau...so macmane....masalahnye sekarang kite semua ni bila diberi kemudahan kita xjage tandas ade xjge surau ade xjge cube kite same2 jg...bkan orang mitok pitih pon...cume kalu guna tu guna la molek...mane tahan kalu hari2 nok buang pampers org nok basoh tahik orang...mane tahan...mu bkn tahu sape buat...ok lepas ni kami dipihak terbabit akan bersih sekali lagi surau dan tandas tu dan todak akan memberi sesiape pon menggunakan tandas tersebut keciali pelanggan kedai dan pemain petanque sahaja....mavam mane setuju...tak...sbab yg post pasal menda ni sedap mulut ngat...mcm mane...lau tandas awam dalam taman tu ade tandas gune la nok guna sangat....

Terima kasih Anonymous atas Komentarnya di Tandas Taman Poket Dungun Sarang Pelacuran Ke?
Anonymous
18 July 2016 at 02:42

Assalamualaikum kepada yang post pasal tandas ni...harap maklum untuk pengetahuan semua tandas tersebut bkan tandas awam tandas tersebut hak milik persatuan petanque dan restauran berdekatan...dan apabila restauran itu tdak beroperasi maka tandas disitu dikunci...bkan org yg jg tandas tu xpernah bg ruang kepada pengunjung di taman berdekatan dan untuk org awam....tapi ape balasan yg dia dapat.....?
1.pampers dibuang merata walau ada tong yg disediakan begiti juga tuala wanita
2.bile tidak berkunci aktiviti maksiat di lakukan
3.Boxer.seluar dalam.baju seluar turut ditinggalkan
4.najis tidak dibersihkan
5.kencing tak basuh
6.sampah tisu bekas minuman plastik segalenya di biarkan bersepah di situ....
7.kecurian ekzos fan tandas lelaki kepala paip mentol lampu semua dicuri
Persoalannya siapa harus bertanggungjawab
Dan bnyak lagi masalah bila tempat itu tidak dikunci bekas air yg dletak diluar untuk basuh kaki juga turut dibuang pampers budak dalam tu...manusia ke macm tu
Sebelum membuat penilaian sila usul periksa dulu knape tandas itu dikunci....

Ok begitu juga surau dulu di kunci dijaga dngan rapi dapat komplain kate jangn kunci org nk solat...so bila tak kunci ape jadi....melepas dalam tmpat org ambil wuduk...sape basuh...pekerja kedai yang basuh..buat maksiat dalam surau tido siap buat rumah dalam surau...so macmane....masalahnye sekarang kite semua ni bila diberi kemudahan kita xjage tandas ade xjge surau ade xjge cube kite same2 jg...bkan orang mitok pitih pon...cume kalu guna tu guna la molek...mane tahan kalu hari2 nok buang pampers org nok basoh tahik orang...mane tahan...mu bkn tahu sape buat...ok lepas ni kami dipihak terbabit akan bersih sekali lagi surau dan tandas tu dan tdak akan memberi sesiape pon menggunakan tandas tersebut keciali pelanggan kedai dan pemain petanque sahaja....macam mane setuju...tak...sbab yg post pasal menda ni sedap mulut ngat...mcm mane...kan tandas awam dalam taman tu ade tandas gune la nok guna sangat....cakap jangan sdap mulut bos betase ati org...mu sdri pom mari guna takdi

Terima kasih Anonymous atas Komentarnya di Tandas Taman Poket Dungun Sarang Pelacuran Ke?
Anonymous
18 July 2016 at 02:52

Manusia lau nok burok kokrang first class bkn semuala...adela segelintir....baru jew...2 tiga ari duk situ...dah kate kokrang masyaAllah....dunia leni

Terima kasih Anonymous atas Komentarnya di Tandas Taman Poket Dungun Sarang Pelacuran Ke?
Anonymous
18 July 2016 at 03:03

Rase nak sangat jumpa org yang post ni lau dia sudila abg bukan nok baloh abg cume nak bg dia mop n sabun bg dia rase mcm mne basuh tahik org...kite org baik2 xboh baloh pon...cume nk wi kesedaran sikit jew...mitok yg post tu tolong comment yew...

Terima kasih Anonymous atas Komentarnya di Tandas Taman Poket Dungun Sarang Pelacuran Ke?

Post a Comment